I postitus

Oeh, see on tõesti esimene blogipostitus.

Olen Alvar, tulen Tihemetsa alevikust, elan koos oma perekonnaga(vanematega).
Meie pere on suur kokku 8 liiget (3 venda, 2 õde ja ema ja isa)
Kõige vanem vend on mul 30, st et mina olen kõige noorem perekonnas (21.aastane)

Ma arvan et mul on täitsa vedanud sellega et mul niipalju vendi ja õdesid (kokku 5 suuremat), sest olen näinud neid kes ütlevad et neil pole ühtegi õde ja venda, nad küll on ütlenud et seeeest saavad nad kõik mis tahavad,  aga on näha ka et nad on õnnetud.

Mina pole kunagi saanud seda mida olen tahtnud, ja olen sellest ka aru saanud, sest minu ema  ja isa ei ole niirikkad et osta mulle (IPHONE X VÕI MACBOOK). Ma olen õnnelik et mulle pole neid võimaldatud, sest muidu oleks ma ilgelt ülbe ja endasse tõmbunud tropp,ega ka ei ole kunagi olnud ja loodan et muutu ka selliseks , tegelikult olen ma üdini positiivne inimene kellele meeldib naeratada ja naerma ajada  kõik inimesed, kellega ühes seltskonnas olen. Enam jaolt saan ka kõikidega hästi läbi. Kui olen võõrastega seltskonnas, siis alguses ei saa ma suust sõnagi välja, kuid pärast ei saa enam pidama, nagu ka praegu siin kirjutades.

Aasta 2018 hakkab varsti lõppema, on jäänud ainult 35 päeva ja ka esimene(loe teine) lumi on maha tulnud, mis tegelikult  mulle üldse ei meeldi, mulle ei meeldi TALV, sest olen üdini soe ja suve laps, ehk siis olen sündinud (19.07.1997), see tähendab et mulle meeldib SUVI ja soe ilm, külma ilmaga võin ma ainult korra pildistama minna, see ka kõik, isegi koolis ei tahtnud ma käia talvel.
Talvel olen ma vägapalju haige ka aga suvel ei ole mul midagi viga.
Talvel on ainult minuarust üks pluss, kui tulevad jõulud saab süüa ennast ogaraks, ehk siis lõputult ja ka vana-aasta õhtu, kui saad juua ennast ogaraks ja 1.jaanuari täitsa maha magada, kas seda siis on vaja või mitte aga 1.jaanuaril on isegi kell 16:00 liiga vara ärkamiseks😅, niiet mina tavaliselt magan 1.01 täitsa maha isegi viking-lotto aastaloosi ei näe, ega mind tegelikult ei huvita ka need värgid, sest noh kellele seda vaja, ega ei võida niikuinii :(




Kommentaarid